Гарантія
Компанія Імперія Клімату Плюс є офіційним дилером кондиціонерів HITACHI, OLMO і CooperHunter, в наших силах забезпечити кожного клієнта професійним обслуговуванням. Якісний сервіс наших співробітників створять комфортну обстановку в вашому домі або в офісі.
Ми продаємо тільки якісну і офіційно імпортовану продукцію, що має сертифікати відповідності. На всі товари з електронними та механічними компонентами надається офіційна гарантія від виробника. Гарантійний період вказано в описі відповідного товару і становить від 1-го року до 6 років в залежності від виробника.
Гарантійний період - термін, під час якого покупець, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Гарантійний період починається з моменту передачі товару покупцеві, якщо в гарантійному договорі не вказано інше.
Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.
Продавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену використання вироби людям, домашнім тваринам, майну в разі, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації виробу, а також навмисних або необережних дій споживача або третіх осіб.
Важливо!
У момент передачі товару, що купується від продавця покупцеві, останній зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації.
Після підписання покупцем накладної, товар вважається прийнятим їм без претензій щодо зовнішнього вигляду, а його комплектація відповідає зазначеній в супровідних документах.
Заміна та повернення товару
Обмін і повернення продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:
Товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд
Знаходиться в упаковці з усіма документами і комплектуючими
Є всі документи на придбаний товар
Всі пломби і ярлики знаходяться в непошкодженому стані
Покупець має право обміняти товар належної якості на інше торгова пропозиція цього виробника чи інший товар, ідентичний за вартістю, або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.
Обмін і повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може запросити заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 7 робочих днів від дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 робочих днів.
Повернення проводиться шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми в розмірі вартості товару.
Повернення коштів
- при готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється на касі не пізніше через 10 робочих днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення;
- зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається протягом 5 робочих днів, після отримання вимоги від покупця;
- при використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 робочих днів.
Гарантійний ремонт
Всі умови гарантійних зобов'язань діють в рамках закону «Про захист прав споживачів» і регулюються законодавством України. Протягом терміну гарантії, гарантійний ремонт проводиться в сервісних центрах, адреси яких вказані в гарантійному талоні, який видається покупцеві при придбанні товару. Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності товарного чека (рахунка-фактури) та заповненого, проштампованого (у відповідних полях) гарантійного талона, який входить в комплект виробу. Продавець має право залучати підрядні організації (третіх осіб) для здійснення гарантійних зобов'язань.
Продавець залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в наступних випадках:
в гарантійному талоні відсутня повна і детальна інформація, відсутня печатка або штамп фірми продавця. (Прізвище, Ім'я, По батькові, назви міст, вулиць вказується повністю, наявність контактних телефонів покупця, майстра-установника або компанії, яка здійснювала монтаж, обов'язково);
монтаж, запуск товару в експлуатацію і технічне обслуговування проводилися фахівцями котрі мають належну кваліфікацію, інструментом і з порушенням встановлених правил;
прилад експлуатувався з порушеннями правил і умов експлуатації, викладених в інструкції з експлуатації; прилад має сліди спроб некваліфікованого ремонту; якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, не передбаченими виробником;
якщо споживач не проводили сервісного обслуговування вироби протягом 12 місяців з моменту установки або запуску виробу в експлуатацію, або з моменту останнього сервісного обслуговування;
ушкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах; товар вийшов з ладу в результаті фізичних ушкоджень (удари, коротке замикання, невідповідність напруги живлення Державним Технічним стандартам);
ушкодження, викликані в результаті використання несертифікованих, неякісних або невідповідних для даної моделі кондиціонера, кабелів живлення, витратних матеріалів